Zbog čega nam ponekad zaigra očni kapak? Evo kada je to pulsiranje OPASNO

Zbog čega nam ponekad zaigra očni kapak? Evo kada je to pulsiranje OPASNO

*FOTO: Shutterstock

Svako je barem jednom u životu doživeo nelagodu u vidu pulsiranje kapka. Ovo nije ništa drugo do nehotična kontrakcija mišića oka. Najčešći je osećaj pulsiranja gornjeg kapka. U nekim slučajevima, kapak može biti spušten.

Najvažniji uzroci pulsiranje kapaka su nedostatak magnezijuma , povećan stres i umor. To se dešava kada nam je način života pretežak za naše telo, nedostaje nam vremena za odmor i imamo neadekvatnu ishranu.

Ako nas, osim toga, prate i bolesti poput migrene, lupanja srca, otežanog disanja, bolova u leđima, laka tuga ili iritacija, ljutnja i ljutnja iz trivijalnih razloga – to je znak da su naši živci previše napeti i da naše telo ne može sa tim da se izbori. U takvom slučaju, najbolje rešenje je da odete kod lekara koji može da vam preporuči psihologa da proceni simptome kao neurozu i podvrgne se odgovarajućem lečenju.

PROČITAJTE JOŠ: Vitaminska bomba od đumbira i kurkume koja bilduje imunitet! (RECEPT)

Trzanje kapaka takođe može biti simptom horoiditisa ili takozvanog sindroma suvog oka, što bi takođe trebalo da se konsultuje sa lekarom.

Trzanje kapka u trudnoći

Često se trudnice žale na uporno drhtanje kapaka. To je zbog nedostatka magnezijuma, kalijuma i sna. Kao što znate, tokom trudnoće ženskom telu je potrebno više vitamina i minerala za pravilan razvoj bebe. Ni u kom slučaju ne smete piti kafu, pušiti cigarete i konzumirati alkohol tokom trudnoće, što negativno utiče na razvoj fetusa. U slučaju dosadnog trzanja kapaka, vredi se obratiti lekaru koji će vam svakako preporučiti da pravilnu ishranu.

Trzanje kapka – kako izlečiti

Pulsiranje kapka, koje ne prate drugi simptomi, nestaje prilično brzo samo od sebe – u roku od nekoliko dana, ponekad i nekoliko nedelja – i u većini slučajeva ne zahteva medicinsku pomoć. U slučaju oboljenja, preporučuje se dopuna lako svarljivim dobrim preparatima u obliku magnezijum citrata, koji ima 90 odsto. bioraspoloživost ili magnezijum laktat. Najbrže apsorbovani oblik magnezijum hlorida je 12 procenata. osnova magnezijuma. Kod kardiovaskularnih problema, taurin deluje na aritmiju i u kombinaciji sa magnezijumom stabilizuje ćelijske membrane. Preporučuju se suplementi u obliku magnezijum malata, magnezijum glicinata, magnezijum karbonata i soli za kupanje koje sadrže magnezijum sulfat.

PROČITAJTE JOŠ: DELTA soj najviše prenosi: Dr Ana Benko objasnila šta nam najviše uništava IMUNITET i koja VAKCINA najbolje štiti od KORONE

Izbegavajte upotrebu magnezijum oksida, najčešćeg oblika magnezijuma koji se prodaje u apotekama, i nažalost se veoma slabo apsorbuje. Takođe treba potpuno izbegavati glutaminsku kiselinu i asparaginsku kiselinu, koji su deo aspartama, koji se koriste u zaslađivačima, sa neurotoksičnim efektom.

Naše telo mora da apsorbuje što više prirodnih, neprerađenih sastojaka. Najviše magnezijuma se može naći u: semenkama bundeve – 520 mg, suvom pasulju – 500 mg, kakau – 440 mg, kopra – 370 mg, peršunu – 290 mg, ječmu i bademima – 270 mg, soji – 250 mg, kikirikiju – 270 mg, pečena heljda i proso – 220 mg, beli pasulj – 170 mg, orasi – 160 mg, lešnici – 140 mg, ovsena kaša – 130 mg, grašak – 120 mg.

(AtlasPress.rs / Izvor: Naj žena)

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*